Læs manualen og FØLG den!
Du skal bruge:
Stempelstop.
Koblingsaftrækker med trykstykke.
Specialværktøj til adskild-samling af kobling.
Momentnøgler til 9 Kg/m og 0,9 Kg/m.
Trykstykke til 1. tilspænding af kobling.
Måleur til udvælgelse af shim/afstandsskive.
 
Isæt stempelstop, afmonter koblingsdæksel.
Afmonter kobling.
Adskil og reparer kobling ved hjælp af specialværktøj.
( kan måske klares med skruetvinge og træklodser)
Udskift primærhjul, tjek og juster endeslør.
 (Ved for stor tolerance vil der være "klaprelyd", ved for lille ødelægges krumtap.)
Monter kobling, husk affedtning af begge konus'er, tilspænd 1. gang med trykbøsning til korrekt moment.
Afmonter møtrik og trykbøsning og monter koblingsdæksel med ny pakning, tilspænd kobling 2. gang til korrekt moment.
Husk, fjern stempelstop og påfyldt olie.
Denne oversigt er ikke fyldestgørende, igen følg manualen og brug korrekt værktøj, kun derved får du en stabil MZ.