Hej. 
Hvad er status på juni nummeret af MZ-nyt? Jeg mangler mit klubbladet fix. 
Så er du ikke den eneste.
Og jeg er i samme båd. Venter på "fixet". Tror det hele har kørt efter planen - undtagen lige det der med DAO 
Yahuuuu. Så ankom bladet.  Super godt.
Bladet er også landet i Sjølund.